Alweer enige tijd geleden gingen wij in de zaal va het MFA ‘het hoekje om’ met onze sponsordoeken bedoelen we dan hé ? En inmiddels is onze wall of fame weer uitgebreid met maar liefst vier nieuwe sponsordoeken. Op zaterdag 22 januari werden alle hulpmiddelen weer uit de kast gehaald om de doeken te monteren, een hele klus zal je begrijpen omdat de doeken behoorlijk de hoogte in moeten. Maar onder toeziend oog van de beheerder gingen Jan namens het bestuur en een aantal volleybal heren aan de slag! De doeken zien er stuk voor stuk weer weer prachtig uit, even goed kijken welke kleuren waar het beste tot zijn recht komen en ophangen maar! Na een paar uur hard werken hangen de vier ondernemers te stralen aan de muur! Namens SV Hercules willen wij Antoinette’s VoetverzoringBouwma’s Body ShopStudio Bostraining.nl en Siljan passie voor MKB bedanken voor hun vertrouwen!

Graag zetten wij naast de vier nieuwe doeken alle sponsordoeken nog even in het zonnetje, deze ondernemers vormen gezamenlijk een mooie inkomstenbron voor de club waarmee wij weer kunnen investeren in onze mooie sporten en de leden, trainers en vrijwilligers kunnen voorzien van de juiste hulp en middelen. Daarom nog even van links naar rechts:

spandoeken
Eerste rij: Simones Kapsalon| Rimaco Druk & Print | Notaris Mulder | Drenth Bouw | De Oudijzerboer | Klaas Jan Tuinman | Antoinette’s voetverzorging | Studio Bostraining.nl
Tweede rij: Dames 1 | Bouwbedrijf Otter | Keurslagerij Zijlstra | PPK Poetsbedrijf | KIG Heerenveen BV | Fysiotherapie Visser | Bouwma’s Body Shop | Siljan passie voor MKB

Onder het mom van ‘nu wij er toch zijn’ werden er ook een aantal volleybal dames opgetrommeld om de zaal na een lange tijd eens te voorzien van een grote schoonmaak! Het toestellenhok ging helemaal leeg om de stofwolken uit de hoekjes te verwijderen, de tribune kreeg een poetsbeurt en nu er toch een steiger in de zaal was konden ook de relingen eens afgestoft worden. Dank ook daarvoor dames, zo kan er weer stofvrij gesport worden in de zaal!