Na een aantal gekke jaren kunnen we dit keer zeggen dat we weer een normaal volleybal seizoen achter de rug hebben met mooie wedstrijden! Twee damesteams en een herenteam kwamen voor SV hercules in actie. Iedere maandagavond en dinsdagavond bed en fanatiek getraind onder leiding van Dick en Renske en de wedstrijden waren veelal op vrijdagavond maar van wegen wat verschuivingen beter soms ook op andere dagen gespeeld. In april lieverd seizoen op zijn einde waarheid voor de damesteams nog best spannend was ze draaiden beide lekker mee in de top en kom er nog proberen zo hoog mogelijk te eindigen. De here daarentegen waren het hele seizoen al een stabiele middenmoter en eindigde dan ook op een mooie 8e plaats in het klassement. Dames twee volgende belangrijke laatste pot en behaalde daarmee een mooie tweede plaats in hun competitie een knappe prestatie! En dames één vocht ondertitel tijdens de laatste thuiswedstrijd Londen zei de wedstrijd onder het toeziend oog van een volle tribune en behaalde daarmee het kampioenschap en eindigde op de eerste plaats in het klassement, gefeliciteerd!

Voor een aantal dames was deze laatste wedstrijd toch wel extra bijzonder omdat ze besloten komen station te stoppen met volleybal en dat is voor een aantal nou bijna 30 jaar volleyballen toch wel een hele beslissing! Daarmee valt het team van dames één helaas ook uit elkaar en zijn er te weinig spelers over om het team overeind te houden, als club zijn we dan ook druk op zoek naar versterking voor deze dames.

Maar niet alleen dames één ook ons heren team en wellicht ook dames twee kan wel wat versterking gebruiken, heb jij zin om een potje te volleyballen bij Hercules schroom dan niet om contact op te zoeken of kom eens langs tijdens een van de trainingen! Wie weet speel je dan volgend jaar mee in de spannende competitie net als afgelopen seizoen!