Het seizoen zit erop! Voor de volleyballers alweer een paar weken en voor alle andere sporten is ook de laatste training net geweest! Wij kijken als bestuur terug op weer een succesvol jaar met mooie prestaties, om maar een paar te noemen, Dames 1 werd kampioen, de dans gaf een spetterende voorstelling en bij de Acro behaalden 6 teams de Nederlandse Kampioenschappen. Naast deze sportprestaties mochten we weer nieuwe leden verwelkomen en behaalden de flessen- en worstenactie enorme records, een topseizoen dus!

Uitvoering
Al jaren sluiten wij het seizoen af met een jaarlijkse show, de uitvoering. Dit jaar doen we dat even anders, we tillen dit over de vakantie en geven de show op zondag 17 september! Gezien de enorme opkomst qua publiek van de afgelopen jaren zullen we de show dan twee keer opvoeren. In de ochtend en in de middag zodat er genoeg plek is voor alle familie en vrienden die onze sporters willen komen bewonderen! Zetten jullie de datum vast in de agenda? Meer info volgt natuurlijk snel.

Nieuwe seizoen
Natuurlijk eerst vakantie maar de afgelopen weken stonden al volop in het teken van het nieuwe seizoen. Het komend seizoen zullen we ingaan met helaas een volleybalteam minder, wel zijn we bezig met het opstarten van een nieuwe damesgroep. De eerste proeflessen hiervoor zijn geweest en na de vakantie pakken we dit weer op! Wil jij daar bij zijn? Houd vanaf september de woensdag avond dan even vrij ? Meer info volgt na de zomer!

Zaalschema & trainers
Verder introduceren wij graag een nieuwe trainster, Lotte gaat vanaf komend seizoen alle gym en turn groepen van de jeugd oppakken. Lotte heeft zelf jaren geturnd en daarna aan Acro gedaan bij Hercules. Ze heeft maar 1 droom, eindigen in de zaal als turn trainster, dus daar helpen wij haar natuurlijk graag bij! Daarmee gaan wel wat wijzigingen in het zaalschema gepaard. Onder andere de kleutergym verhuist van de donderdag naar de dinsdag en bij die groep is nog ruimte! Dus oproepje aan alle kleine kleutertjes uit de streek en omgeving, kom jij met ons mee gymmen? (Vanaf 4 jaar, zindelijk is een pre) Na de zomer eens een les proberen? Mail gerust naar svhercules@outlook.com!

Fijne vakantie
Voor nu willen wij alle vrijwilligers die ons afgelopen seizoenen ergens mee hebben geholpen en al onze sponsoren nogmaals bedanken, zonder jullie zou Hercules niets zijn. Rest ons iedereen nog een hele fijne vakantie te wensen, tot na de zomer!

Sportieve groet,

Bestuur SV Hercules