Ondanks dat er alweer enige weken, vanwege de lockdown, geen activiteit is in de gymzaal van het MFA zijn wij wel heel blij te kunnen melden dat er in de kerstvakantie weer twee nieuwe spandoeken zijn opgehangen! Met de aanvulling van deze twee doeken hebben wij als vereniging maar mooi een volledige muur gevuld!

Wie had dat gedacht toen zo’n 3,5 jaar geleden het MFA werd geopend. Al snel werd duidelijk dat hier voor SV Hercules een extra inkomstenbron zou ontstaan, waar wij natuurlijk heel blij mee zijn! Gelukkig zit de Streek vol met mooie ondernemers die de verschillende verenigingen uit het dorp een warm hard toe dragen, maar eerlijk is eerlijk, iedereen kan zijn geld natuurlijk maar één keer uitgeven.

Juist daarom zijn we in deze corona tijd, waarin ondernemers het zwaar hebben, extra blij met onze sponsoren! Hangen ze er niet prachtig bij! Neem gerust eens een kijkje op hun websites of bezoek de winkels eens zodra dat straks weer mag.

Ben jij of ken jij een ondernemer die hier ook graag bij zou willen hangen? Schroom dan niet om even contact met ons op te nemen, er is nog plek genoeg op de beide zij muren J

Ook als je geen ondernemer bent is het zelfs mogelijk om een doek in de zaal te hangen, kijk maar naar het doek links onder, dat is door Dames 1 ontworpen om zo de muur te vullen en de club een handje te helpen!

Bestuur SV Hercules
svhercules@outlook.com

Bovenste rij v.l.n.r.: Simone’s Kapsalon, RiMaCo Druk en Print, Drenthbouw, de Oudijzerboer
Onderste rij v.l.n.r.: Hercules Dames 1, Bouwbedrijf Otter, Keurslagerij Zijlstra, PPK Poetsbedrijf, KIG Heerenveen